Warehouse Management System


Η Λύση που Οργανώνει την Αποθήκη σας

Μία από τις επιτυχίες μιας εμπορικής επιχείρησης είναι η σωστή, γρήγορη και φυσικά με χαμηλό κόστος διαχείριση των παραγγελιών των πελατών. Το WMS της SYNECTICS είναι ένα ευέλικτο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης της αποθήκης, αλλά και όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης.


Κύριες λειτουργίες


        Χαρτογράφηση Αποθήκης

        Διαχείριση Παραγγελιών Πωλήσεων

        Διαχείριση Εισαγωγών

        Ενδοδιακινήσεις

        Απογραφές


Χαρτογράφηση Αποθήκης


Το σύστημα υποστηρίζει τη δυνατότητα απεικόνισης της αποθήκης. Οι θέσεις καταμετρούνται, ορίζονται και κωδικοποιούνται στο σύστημα. Με τη χρήση barcode ετικετών στις θέσεις αποθήκευσης, ο χρήστης βλέπει τη συνολική εικόνα των θέσεων αποθήκευσης και ενημερώνεται για το πόσες ελεύθερες και πόσες δεσμευμένες θέσεις υπάρχουν στην αποθήκη σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα πληροφόρησης μέσα από το σύστημα αλλά και από αντίστοιχες αναφορές (reports) για την απεικόνιση των προϊόντων ανά θέση. Ο χρήστης θα γνωρίζει πού βρίσκονται αποθηκευμένα τα είδη του και σε ποιες θέσεις.


Διαχείριση Παραγγελιών Πωλήσεων


Μετά την καταχώρηση των παραγγελιών στο σύστημα ERP, το επόμενο βήμα είναι η ακριβής διεκπεραίωση των παραγγελιών. Το σύστημα υποστηρίζει όλους τους τύπους και μεθόδους συλλογής παραγγελιών, όπως συλλογή ανά παραγγελία, ανά ομάδα πελατών, ανά κύμα φόρτωσης, ανά δρομολόγιο, συγκεντρωτικά, κλπ.

Η συλλογή των παραγγελιών μέσω του συστήματος γίνεται με ασύρματα τερματικά, με ετικέτες κιβωτίων, με κουπόνια και με λίστες συλλογής. Επίσης, μπορεί να υποστηρίξει το ίδιο αποτελεσματικά προϊόντα ή υλικά με ιδιαίτερες απαιτήσεις όπως σύνθετα είδη, προϊόντα με πολλές διαστάσεις (χρώμα-μέγεθος), είδη με παρτίδες παραγωγής και εσωτερικές παρτίδες και είδη με σειριακούς αριθμούς. Η συλλογή γίνεται σε οποιαδήποτε επίπεδο μονάδων Logistics (πχ. Παλέτα, κιβώτιο, συσκευασία, τεμάχιο).

Το σύστημα προωθεί τις εντολές συλλογής παραγγελίας στα ασύρματα τερματικά των χρηστών λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες των παραγγελιών και των δρομολογίων, τις ειδικές απαιτήσεις της κάθε ζώνης συλλογής, τους διαθέσιμους πόρους της αποθήκης, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα τον χρόνο συλλογής και τις διαδρομές των pickers μέσα στην αποθήκη. Βασικό χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας του συστήματος είναι η τήρηση της διαδικασίας (FIFO-FEFO) των προϊόντων και η διαχείριση της ιχνηλασιμότητας.


Διαχείριση Εισαγωγών


Στο μενού της διαχείρισης εισαγωγών γίνεται η ταυτοποίηση, σήμανση και παραλαβή των εισερχομένων υλικών (ετοίμων, ημιετοίμων, Α’ υλών) στην αποθήκη και την προετοιμασία τους για αποθήκευση. Το σύστημα διαχείρισης εισαγωγών υποστηρίζει τις βασικές λειτουργίες για την προετοιμασία της παραλαβής, την διαχείριση barcode των μονάδων Logistics, τον έλεγχο παραλαμβανομένων ποσοτήτων, την τυποποίηση των μονάδων αποθήκευσης καθώς και το cross docking. Mε χρήση ασύρματης τεχνολογίας (RF) και τεχνολογίας barcode επιτυγχάνουμε την γρήγορη και χωρίς λάθη παραλαβή των προϊόντων ή υλικών στην αποθήκη.


Ενδοδιακινήσεις


Με χρήση των τεχνολογιών barcode και ασυρμάτων δικτύων, επιτυγχάνεται η ακριβής και γρήγορη μεταφορά των υλικών στις θέσεις αποθήκευσης. Επιπλέον με την χρήση της παραπάνω τεχνολογίας μας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθούμε την οποιαδήποτε μετακίνηση των προϊόντων μέσα στην αποθήκη και την διατήρηση του ιστορικού των κινήσεων.

Οι μετακινήσεις των προϊόντων ή των υλικών μπορούν να πραγματοποιούνται όχι μόνο μεταξύ των θέσεων στην ίδια αποθήκη αλλά και μεταξύ διαφορετικών αποθηκών (λογιστικών και φυσικών).


Απογραφές


Το σύστημα υποστηρίζει όλα τα είδη απογραφών όπως συνολική απογραφή, κυκλική απογραφή, απογραφή ανά είδος, απογραφή για ομάδα προϊόντων, απογραφή ανά γεωγραφική ζώνη ή ομάδα θέσεων κλπ. Η απογραφή γίνεται με χρήση ασύρματων τερματικών (RF) που διασφαλίζουν την ακρίβεια του αποθέματος στην αποθήκη και μειώνουν παράλληλα των χρόνο εκτέλεσής τους.

Το σύστημα δίνει την δυνατότητα πολλών επαναληπτικών απογραφών μέχρι την οριστικοποίηση αυτών. Με την οριστικοποίηση δημιουργούνται οι εγγραφές διαφορών, οι οποίες στην συνέχεια θα εκδώσουν αυτόματα τα αντίστοιχα παραστατικά για την διόρθωση του αποθέματος.