Bonus Card

Επιχειρησιακές Διαδικασίες


1. Σκοπός της λύσης που περιγράφεται είναι η προώθηση των πωλήσεων που προκύπτει από την αυξημένη πιστότητα των πελατών καθώς επίσης και η προσέλκυση νέων πελατών μέσω των προνομίων που προσφέρονται στους κατόχους κάρτας μέλους – πελάτη.

2. Η λύση που προτείνουμε είναι ένα σύστημα προώθησης πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο βασίζεται στην χρήση κάρτας σε ένα ουσιαστικά marketing πρόγραμμα της επιχείρησης.

3. Η λύση αποτελείται από κάρτες που εκδίδονται για κάθε πελάτη, ειδικά τερματικά ανάγνωσής τους στα σημεία επαφής και συναλλαγής με τους πελάτες, μία κεντρική βάση δεδομένων όλων των συναλλαγών, το λογισμικό διαχείρισης, έναν Η/Υ και έναν εκτυπωτή.


Η Λύση

Οι κάρτες τύπου πιστωτικής κατασκευάζονται από PVS πάχους 0,78 mm και τυπώνονται έγχρωμα με dry offset μέθοδο. Οι προδιαγραφές τους είναι σύμφωνες με τα πρωτόκολλα ISO 781X.

Ο πελάτης σε κάθε πληρωμή που πραγματοποιεί παραδίδει την προσωπική του κάρτα στον αρμόδιο υπάλληλο/χειριστή του τερματικού ο οποίος κάνει την αναγνώριση της κάρτας και στην συνέχεια εμφανίζονται στην οθόνη του τα στοιχεία της κάρτας – πελάτη, κατόπιν ο υπάλληλος πληκτρολογεί την αξία των ειδών που αγοράστηκαν.

Στην βάση δεδομένων υπάρχουν-δημιουργούνται τα παρακάτω στοιχεία:

    * Κωδικός καταστήματος
    * Κωδικός κάρτας
    * Ημερομηνία συναλλαγής
    * Ποσό συναλλαγής
    * Συνολικό ποσό τζίρου που έχει πραγματοποιήσει ο συγκεκριμένος πελάτης
    * Αριθμό πόντων- δώρων καθώς και η εξαργύρωση τους σε τακτά χρονικά διαστήματα.





Τα Οφέλη

Με τη χρήση του αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης η επιχείρηση επιτυγχάνει :

* Πιστότητα του πελάτη στο κατάστημα ή την αλυσίδα μετά την παροχή της κάρτας που φθάνει στο 90-95%
* Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με ανταγωνιστές που δεν χρησιμοποιούν πρόγραμμα ενίσχυσης και ανταμοιβής της καταναλωτικής πίστης
* Αύξηση των πωλήσεων μέσα από το ‘κυνήγι’ των δώρων
* Δυνατότητα συνεχούς επαφής και ενημέρωσης των πελατών μέσω των νέων του club. Παρέχεται προγραμματισμός και αυτόματη έκδοση προσωπικών ενημερωτικών επιστολών.
* Δυνατότητα να διαθέτει πλήρες και λεπτομερές προφίλ των συνηθειών του κάθε πελάτη, με αποτέλεσμα κάθε διαφημιστική ενέργεια να έχει μεγαλύτερη επιτυχία καθώς είναι σχεδιασμένη με βάση ακριβή στοιχεία.
* Αύξηση του πελατολογίου λόγω των ιδιαίτερων παροχών
* Γρήγορη και ανέξοδη διαφήμιση μέσα από την κυκλοφορία της κάρτας
* Καλύτερη κατανόηση των αναγκών των πελατών μέσα από την καταγραφή και επεξεργασία των στοιχείων των συναλλαγών τους.
* Αναβάθμιση της εικόνας της επιχείρησης

Με τη χρήση του αυτοματοποιημένου συστήματος διαχείρισης ο πελάτης επιτυγχάνει :

    * Βελτίωση της εξυπηρέτησης που του προσφέρεται
    * Ανταμοιβή της καταναλωτικής του πίστης σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση
    * Απόκτηση προϊόντων δωρεάν ή με έκπτωση
    * Παροχή άλλων υπηρεσιών δωρεάν ή με έκπτωση (π.χ. Parking κλπ)
   * Παραλαβή διαφημιστικού υλικού και προσφορών - παροχών που είναι σχεδιασμένα σε σχέση με τις συνήθειες και το προφίλ του, και συνεπώς περισσότερο χρήσιμα.


Αξιοποίηση Στοιχείων

Το σύστημα παρέχει άμεσα την παρακάτω πληροφόρηση:

    * Κίνηση Κάρτας ανά Πελάτη
    * Κίνηση Κάρτας Πελάτη ανά Κατάστημα
    * Κίνηση Ποσού ανά Κατάστημα
    * Κίνηση Ποσού ανά Ημερομηνία
    * Συχνότητα επίσκεψης Πελατών
    * Συχνότητα επίσκεψης Πελατών ανά Κατάστημα
    * Κίνηση Καταστημάτων ανά Ημερομηνία
    * Αναφορές με στατιστικά στοιχεία και συνδυασμός φίλτρων όπως ηλικία, φύλλο, μορφωτικό επίπεδο, τόπος κατοικίας