CashDirect


Λογισμικό Διαχείρισης Εισπράξεων

Το CashDirect της SYNECTICS είναι ένα εξειδικευμένο λογισμικό με σκοπό την αποτελεσματική είσπραξη των υπολοίπων πελατών. Εξαιρετικά απλό στη χρήση του μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα των ανθρώπων του τμήματος εισπράξεων και βοηθάει την επιχείρηση να εισπράξει τα χρήματα που της οφείλουν οι πελάτες της. Ταυτόχρονα δημιουργεί την εικόνα της συμπεριφοράς του κάθε πελάτη με αποτέλεσμα να μειώνονται μελλοντικές επισφάλειες. Λειτουργεί ως υποσύστημα (module) της εμπορικής διαχείρισης ERP (Singular, Entersoft, Altec, SoftOne) και τίθεται σε πλήρη λειτουργία σε ελάχιστες ώρες.
 
Με το CASH DIRECT εξασφαλίστε

    Έγκαιρο προγραμματισμό εισπράξεων υπολοίπων

    Τεκμηρίωση επικοινωνίας με τους πελάτες σας

    Ασφαλή πρόβλεψη χρηματικών εισροών

    Επικοινωνία πωλήσεων — τμήματος εισπράξεων

    Ιστορικό συμπεριφοράς αποπληρωμής πελατών

 
Με την εφαρμογή Cash Direct η διαχείριση είσπραξης υπολοίπων παύει να είναι μία εξαιρετικά απαιτητική και χρονοβόρα διαδικασία, διάτρητη από ελλείψεις και ασυμφωνίες


Κύριες Λειτουργίες

Αρχικός προγραμματισμός είσπραξης μετά την έκδοση του παραστατικού (καταγραφή συμφωνίας αποπληρωμής και αυτόματες υπενθυμίσεις σε εσωτερικούς αποδέκτες)

Καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων και διαφόρων ενεργειών με πελάτες

Δυναμική παραγωγή επιστολών (word & e-mail) με τον τρόπο διαμόρφωσης υπολοίπου μέσω προτύπων επιστολών επικοινωνίας

Τυποποίηση αποτελεσμάτων ενεργειών

Προγραμματισμός ραντεβού πληρωμής με εισπράκτορες – πωλητές – συνεργάτες – ταχυδρομικές εταιρίες

Καταγραφή δεσμεύσεων αποπληρωμής και αυτόματη μετατροπή σε επιβαρυντικά στοιχεία.

Αυτόματη δημιουργία profile συμπεριφοράς και βαθμού αξιοπιστίας πελάτη για ιστορικότητα και μελλοντικές πωλήσεις.

Παροχή reporting «άτυπου» cash flow.




Τι πετυχαίνετε

Αυτοματοποίηση και τεκμηρίωση επικοινωνίας με τους πελάτες σας

Μείωση χρονοβόρων διαδικασιών ενημέρωσης πελατών μέσω αυτοματοποιημένων μηχανισμών παραγωγή επιστολών, emails, SMS.

Σταθερότερη και προβλέψιμη χρηματική ροή

Συντονισμό τμήματος πωλήσεων και λογιστηρίου ή τμήματος εισπράξεων – μείωση των εσωτερικών επικοινωνιακών κενών

Δημιουργία ιστορικότητας και λήψη ασφαλέστερων αποφάσεων

Ορατή και προσβάσιμη από όλους όσους απαιτείται δημιουργία γνώσης για τη συμπεριφορά αποπληρωμής των πελατών

Περιορισμό εντάσεων με τους πελάτες σας

Κατηγοριοποίηση πελατών βάσει δυσμενειών αποπληρωμής

Ελαχιστοποίηση «μικρών» υπολοίπων
 

Επιπλέον χαρακτηριστικά

On line πληροφόρηση από το δικό σας σύστημα εμπορικής διαχείρισης (καρτέλα πελάτη, ηλικία υπολοίπων, παραστατικά, χρεωπιστώσεις περιόδων, αντιστοιχήσεις παραστατικών)

Ταχύτατη καταχώρηση κινήσεων που βασίζεται στα πρότυπα διεπαφής του Microsoft Office

Εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας

Δυνατότητα αποστολής SMS

Δυνατότητα πολυγλωσσικής υποστήριξης

Τυποποιημένες συνδέσεις με τα εμπορικά συστήματα SINGULAR LOGIC, ALTEC, ENTERSOFT, SOFTONE.